Tədris
Azərbaycanşünaslıq və Qərb Təhsil Dəyərlərini Birləşdirən Yeni Təhsil Modeli

İkidilli Təhsil
Azərbaycan dili əsas, ingilis dili isə ikinci tədris dili olaraq

Həftə içi ev tapşırığı yoxdur
Öyrənmə sinifdə baş verir

Yerli və Kembric Kurikulumları
Azərbaycanşünaslıq təhsilin əsasindadır

Nümunəvi Müəllimlər
Gənc zehinləri təhsil ilə gücləndirmək
10 fənn qrupu
Yerli və Kembric Kurikulumları
5-lik sütun
Tədris yanaşmaları
Arzulara və Məqsədlərə çatdırırıq

Balanslı təhsil
Şagirdlər, öyrənmə arzusunu özlərində inkişaf etdirirlər

Qlobal düşüncə tərzi
Şagirdlər müxtəlif mədəniyyətləri yüksək qiymətləndirirlər

Azərbaycan vətəndaşı
Şagirddə aidiyyət hissi yaranır

Məktəb mənim evimdir
Tələbələr üçün Məktəb, bir həyat tərzi təqdim edir

Müəllim mənə nümunədir
Müəllimlərimiz əxlaqlı vətəndaşlardır
Özünə İnamlı və Qlobal Düşüncəli Azərbaycanlılar
BİZ HANSI DƏYƏRLƏRİ AŞILAYIRIQ?
Dürüstlük
Empatiya
hörmət
AÇIQ fikirlilik
bacarıqlar
Tələbələrimiz “Beş C” kimi tanınan aşağıdakı bacarıqları əldə etmək üçün ADA İbtidai Məktəbi vasitəsilə təhsil səyahətinə çıxırlar.
Tənqidi Düşüncə
Bilik vacibdir, lakin bu bilikləri əzbərləmək deyil, real həyat kontekstində öyrənmək və tətbiq etmək daha əhəmiyyətlidir. Bizim proqramımız şagirdlərdə maraq və həvəs oyadır. Biz onların xəyallarını canlandırmaq istəyirik. Şagirdlərimizi cavablardan çox, suallar verməyə təşviq edirik. Onlar problemi düzgün şəkildə müəyyən edə bilir, nəyin doğru və nəyin yanlış olduğunu ayırd edə bilirlər. Onlar parçalanmış məlumatları birləşdirib ümumiləşdirə bilir və ağıla uyğun cavablar tapa bilirlər.
Yaradıcılıq
Biz şagirdlərimizə hər hansı bir məsələ barədə qeyri-adi, ağıllı bir ideya irəli sürməyə kömək edirik. Onlar problemi düşünüb həll etmək yollarını tapırlar. Onlar özlərini dərk edirlər, fikirlərinə güvənirlər, müstəqil böyüyürlər.
Ünsiyyət
Bizim şagirdlər öz fikirlərini aydın və qeyri-adi şəkildə ifadə edirlər, başqaları danışanda qulaq asırlar, onların nə demək istədiyini başa düşmək istəyirlər, yersiz yerə sual vermirlər, başqalarının sözünü kəsmirlər, dərsdə fəal iştirak edirlər. Onlarda kitab oxumaq qabiliyyəti yaranır, getdikcə kitabı sevirlər, aydın yazmağa başlayırlar. Söylədiklərinin mənasını çatdıra bilirlər, dostları ilə və ətrafdakılarla ünsiyyət qura bilirlər.
Əməkdaşlıq
Bizim şagirdlər öz fikirlərini açıq və yaradıcı şəkildə ifadə edirlər, başqalarını dinləyir və onların nə demək istədiyini anlamağa çalışırlar. Yersiz və əsassız suallar vermirlər, başqalarının sözünü kəsmirlər. Dərslərdə fəal iştirak edirlər. Onlarda kitab oxumağa maraq yaranır, zamanla kitaba olan sevgiləri artır və yazılı ifadə bacarıqları inkişaf edir. Onlar söylədiklərinin mənasını aydın şəkildə çatdıra bilir və dostları ilə, ətrafdakılarla asanlıqla ünsiyyət qururlar.
VƏTƏNDAŞLIQ
Bizim gənc vətəndaşlarımız qarşılarına çıxan məsələlərə düzgün yanaşır və onları ədalətli şəkildə həll etməyi bacarırlar. Onlar dəyərləri anlayır, cəmiyyətdəki rollarını dərk edirlər və daima başqalarına kömək etməyə çalışırlar. Cəmiyyətin nə olduğunu öyrənir, ətrafındakılara hörmətlə yanaşır və məsuliyyətli davranırlar.
Yaranmaqda Gələcək Liderlər
Məzunlarımız
ADA İbtidai Məktəbində gənc, parlaq tələbələrimiz onlara fəal öyrədən, yaradıcı tədqiqatçı, effektiv ünsiyyətçi, yaxın əməkdaş və qayğıkeş vətəndaş olmağa kömək edərək səyahətə çıxırlar. Bunlar tələbələrimizin nəticə görüntüləridir.